REGULAMIN APARTAMENTÓW ORANGE SUN
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin Apartamentów obowiązuje na terenie Orange Sun, ul. Leśna 12 Pobierowo i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
- Wynajmujący apartamenty zwany jest w dalszej części regulaminu „Apartamentami”, którego jedynym właścielem jest CO. FINANCE CENTRUM OBSŁUGI FINANSOWEJ AGNIESZKA WOLSZON NIP 8511237523, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
- Opiekunem Gościa jest właściciel apartamentów.
- Regulamin Apartamentu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentów i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie umowy pobytu. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Regulamin Apartamentów jest dostępny w pomieszczeniu w jego widocznej części przy wejściu, w teczce informacyjnej, oraz na stronie internetowej apartamentów www.orangesun.pl.
§2 DOBA POBYTU
- Apartamenty wynajmowane są na doby.
- Doba pobytu rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu apartamentu, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Prośbę o przedłużenie doby pobytu Gość powinien zgłosić do właściciela, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Apartament może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Apartament zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w apartamentach w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać przez internet, telefonicznie dzwoniąc do właściciela lub osobiście po umówieniu się na terenie Apartamentów.
- Po dokonaniu rezerwacji przez recepcje apartamentu Gość otrzymuje drogą mailową umowę wstępnej rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 30% wartości pobytu. W przypadku rezerwacji na 1 dobę kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu. Wysokość w określonych miesiącach jest zmienna. Integralną częścią regulaminu jest aktualny cennik, który jest na stronie www.orangesun.pl.
- Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe Apartamentów w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji, wpłynie po lub z opóźnieniem, Apartament zastrzega sobie prawo do sprzedaży apartamentu/ów innej osobie. W takim przypadku rezerwacja jest anulowana. Kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez Apartament rezerwacji.
- Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym Apartamentów, Gość otrzymuje drogą mailową umowę gwarantowanej rezerwacji.
- W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji
- na ponad 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – Apartament zwraca kwotę równorzędną zadatkowi,
- na 29 – 14 dni przed rozpoczęciem pobytu – Apartament zwraca 50% wartości kwoty równorzędnej zadatkowi.
- W przypadku dokonania rezerwacji w czasie zbyt krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom przyjęcia i anulacji rezerwacji,
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty rejestracyjnej.
- Gość Apartamentów nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w apartamencie mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa, przebywać w apartamencie od 7:00 do 21:00.
- Apartament zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
- Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Apartamentów wcześniej niż w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku nieprzybycia Gościa do obiektu apartamentów w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, Apartament nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
§ 4 USŁUGI
- Apartament świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze apartametnów niezwłoczną reakcję.
- Apartament ma obowiązek zapewnić:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Apartamenty,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
- zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- Na życzenie Gościa Apartament świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
-
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym.
- Na życzenie Gościa Apartament świadczy odpłatnie następujące usługi:
-
- room service,
- skanowanie i drukowanie dokumentów,
- wypożyczenie łóżeczka dziecięcego,
- wypożyczenie kijków do Nordic Walking.
§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ APARTAMENTÓW
- Gość Apartamentów powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Apartament nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
- Apartament nie przyjmuje żadnych rzeczy w depozyt.
- Apartament nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Apartament nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu apartamentów, czy poza terenem obiektu.
§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Apartamentów pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość apartamentów ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu apartamentów, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Apartament zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym właściciela.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Apartament może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Apartament, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Apartamentu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, wyjąć kartę do pokoju z włącznika prądu, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Apartamentowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do apartamentu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§ 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Apartament przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Apartamenty. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§ 8 CISZA NOCNA
- W Apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 21:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Apartamentów nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Apartament może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
§ 9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W Apartamencie nie akceptujemy pobytu zwierząt.
- W Apartamencie istnieje możliwość korzystania z basenu, kortu tenisowego na podstawie odrębnych regulaminów, dostępnych na terenie ośrodka, do których zapoznania się i przestrzegania zobowiązani są Goście.
- W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku uruchomienia systemu antypożarowego i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami.
- W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Apartament bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Apartamentach.
- W pokojach apartamentówych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług związanych za zakwaterowaniem. Administratorem danych osobowych jest Co.Finance Centrum Obsługi Finansowej Agnieszka Wolszon Ul. Śląska 42/4 70-432 Szczecin NIP: 851-123-75-23.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Apartamentow akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Apartamentów, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości oraz osoby przebywające na terenie Apartamentów.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Aktualny cennik usług i opłat w Apartamentach znajduje się na stronie www.orangesun.pl.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Apartamentów pisemnie na adres e-mail: rezerwacje@orangesun.pl
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Apartamentami jest sąd właściwy dla siedziby głównej Orange Sun Apartamenty.
Właściciel Orange Sun Apartamenty Pobierowo